Dia Mundial de la Poesia

Dia Mundial de la Poesia

dimecres, 25 d’abril del 2012

Llibre de Sant Jordi: Los Juegos del Hambre.

Em vaig comprar aquest llibre el dia de Sant Jordi, ja que molta gent m'havia dit que estava molt bé, que tracta sobre ciència ficció, aventures, acció i també té la seva part de romanticisme. La veritat, m'agraden els llibre així, llavors vaig decidir comprar-me'l. 
El llibre tracta sobre una noia de setze anys, Katniss Everdeen, què vol substituir el lloc de la seva germana Prim a participar al torneig de: "Los Juegos del Hambre"(Els Jocs de la Fam), fent el seu districte, ja que és un joc perillós i no vol que a la Prim li passi res. El joc consisteix a matar o viure, sol un pot quedar viu, el que guanyi podrà tenir una vida de rics amb menjar per alimentar a les seves famílies. A part d'aventures, la Katniss tindrà molts reptes, i haurà de sobreviure amb els seus companys, en un bosc ple de paranys. 
Los Juegos del Hambre, Andrea Company.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada